Novinky a vylepšení e-shopu.

17. 02. 2004


Vážení zákazníci, Dosavadní výsledky v podobě růstu zájmu o služby firmy Faktor-Light Ludvík Málek mne motivují k tomu, abych hledal další cesty jak nadále zlepšit námi poskytovaný servis. Jednou z možností je právě tento server, kde vedle nákupu prostřednictvím elektronického obchodu B2C / B2B máte v sekci zprávy příležitost seznámit se s našimi novinkami v sortimentu a některými zprávami z oboru. Obsah zpravodajství si klade za cíl jednoduchým a názorným způsobem seznámit zejména širokou veřejnost s možnostmi v oblasti osvětlovací techniky. Svítidlo není jen kus hmoty daného designu, kryjící kabel vyvedený ze stěny, vydávající záření v oblasti viditelného spektra o požadovaných hodnotách. Očekávaná vlastnost - svítidlo svítí, je více než jasná. Požadovanou intenzitu a další parametry si dnes můžeme jednoduše zadat. Další položkou při výběru je design svítidla. Vzhledových stylů, tvarů a vzorů máme tolik, že při množství nádherných svítidel jsou zákazníci mnohdy dezorientováni a nemohou si z pestré nabídky vybrat. K předchozím několika větám zákazník světelného technika mnohdy ani moc nepotřebuje. Umělé osvětlení se ale také podstatnou měrou podílí na vnímání a emocích osvětleného prostoru. Tyto skutečnosti by zákazník dnes měl brát v potaz v prostorách, kde pod umělým osvětlením žije se stejnou prioritou, jako intenzitu požadovaného osvětlení a design výrobku. Pod příjemným umělým osvětlením umožňující změny dle individuální potřeby se pak lidé cítí lépe a v závislosti na druhu a kvalitě osvětlení se mění i vztahy lidí, zdravotní stav, neurózy a podobně. Když jsem dělal rozhodnutí mám-li službu informací z oboru osvětlovací techniky zprovoznit měl jsem obavu, zda bude k dispozici dostatek témat. Ukázalo se, že příliv zajímavých výrobků a novinek v oboru osvětlení je více než jsou mé osobní možnosti a dokonce by bylo možno vydávat denní zpravodajství netrpící nedostatkem obsahu. Jak ale bylo uvedeno, kapacity pro tvorbu těchto stránek jsou omezeny a současný plán je 2-3 články týdně. I přes to jsou přístupy ke stránkám na relativně dobré úrovni a průměrná denní návštěvnost dosahuje cca 160 UIP/den s denním rekordem 298 UIP/den. Denně je všemi návštěvníky shlédnuto až 3115 stránek, za měsíc leden 2004 bylo celkem zobrazeno neuvěřitelných 48298 stránek. Tato strohá čísla jsou pro mne a mé spolupracovníky oceněním přínosu prezentovaných služeb a informací pro naše zákazníky. Nyní tedy k tématu uvedenému v názvu tohoto článku. Vyhledávání. Vyhledávat můžete jak v databázi položek e-shopu, dále v obsahu článku. Vyhledávací nástroj navíc vyhledává ve speciální databázi výrazů faktor-Light, která obsahuje cca 50.000 výrazů z oboru osvětlovací techniky a zjistí zda Vámi hledaný výraz u nás můžete najít. Tato znalostní databáze NEOBSAHUJE!!! kódy výrobků, jelikož by se jednalo o dalších cca 600.000 záznamů jednotlivých výrobců. Pokud Vám stroj případně nedá požadovanou odpověď a jste si jisti, že se jedná o výrobek z oblasti osvětlení, obraťte se na nás s pokud možno co nejpřesnější poptávkou a pokusíme se Vám z pracovat kvalitní nabídku. Možnosti vyhledávání můžete vyzkoušet například zde - zadáním požadovaného výrazu do vyhledávacího pole. Katalogová služba. Většina článků popisující konkrétní produkty obsahují na konci článku odkaz na katalogovou službu. Pokud čtenáře článek zaujal a má zájem o více informací, může po vyplnění formuláře odeslat dotaz na bezplatné zaslání katalogu. Vytisknout článek. Čtenáři si mohou článek sami vytisknou a archivovat pro současné nebo budoucí využití. Návštěvnost článku. Do stránek jednotlivých článků byla zveřejněna statistika návštěvnosti jednotlivých článků, která čtenáři může sloužit jako statistika oblíbenosti popisovaného tématu. V případě jakýchkoli námětů či připomínek neváhejte mne kontaktovat. Ludvík Málek